piątek, 10 października 2014

♥ Początki zawsze są trudne ♥

                                                    ♥♥♥  Witajcie! ♥♥♥

Także ten...no...najwyraźniej będę tutaj się teraz pisać ;3  Wyemigrowałam z pingera , ponieważ ostatnie problemy na tej stronie doprowadzał mnie wprost do szału. A, że mam potrzebę blogowania to założyłam tutaj bloga i trochę tu pewnie posiedzę ;)  Mój wcześniejszy blog http://ipatty.pinger.pl/

                       Zacznijmy od podstaw , od których powinno się zacząć blogowanie:
  • mam na imię Patrycja
  • od kilku miesięcy zaczęłam interesować się lalkami kolekcjonerskimi. Obecnie pracuję z moją dal - Lucynką
  • interesuję się fotografią
  • uwielbiam czytać
Myślę , że to tyle.
Nie potrafię konstruować tego typu postów dlatego od razu przejdę do sedna- małej sesji  kiedy Lucy miała starego wiga i cholernie gibające się obitsu x3








*dziś mija rok od kiedy założyłam bloga. Oczekujcie  wpisu na ten temat :D
Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz